De trend van de afgelopen jaren laat zien dat de zakelijke doelgroep van IDG niet alleen op zoek is naar lokaal en regionaal nieuws, maar tevens naar meer internationaal geori├źnteerd nieuws. Veel van de lokale bezoekers bezoeken daarom Engelstalige sites, zowel die van IDG als van concurrenten. Daarnaast is er in de afgelopen 1,5 jaar een trend zichtbaar in de markt, bij zowel partners als klanten, met een vraag naar Engelstalige campagnes die steeds groter wordt, zowel lokaal, regionaal als internationaal.

Door vanaf 1 maart zowel Nederlandstalig als Engelstalige content te bieden kan IDG Benelux zowel voldoen aan de wensen van de doelgroep als die van de markt. Het biedt u als lezer een grotere customer experience en een breder palet van nieuws, met zowel lokale berichtgeving als internationale inzichten.

Door deze focus op de zakelijke titels neemt IDG derhalve afscheid van de meer op consumenten gerichte titel Webwereld. Op Computerworld blijft IDG uiteraard tevens content bieden voor IT professionals, dus mocht u belangstelling hiervoor hebben, blijf ons daar volgen!

Wij willen u bedanken voor uw interesse in Webwereld en hopen u vanaf nu te mogen verwelkomen op Computerworld en/of CIO.

Mochten er naar aanleiding van dit bericht vragen zijn, dan kunt u zich wenden tot Gabriella Meijnckens (Managing Director IDG Nederland)