In het eerste kwartaal van dit jaar kwamen er in de Europese landen waar Tiscali actief is 400.000 adsl-klanten bij. In totaal heeft de provider nu 1,32 miljoen van dergelijke consumenten. De sterke groei komt overigens niet vanzelf. Tiscali gaf in het eerste kwartaal ruim 40 miljoen euro uit aan marketing, een stijging van 26 procent ten opzichte van het eerste kwartaal van 2003. Het percentage van de omzet dat gespendeerd wordt aan marketing is met 15 procent evenwel gelijk gebleven. In Nederland bedient de isp nu 140.000 adsl-klanten. De helft daarvan maakt gebruik van het eigen Tiscali-netwerk, de andere helft van het netwerk van KPN. De omzet van het bedrijf steeg met 26 procent naar 267,1 miljoen euro. Het ebitda-resultaat steeg eveneens: met 53 procent tot 23,9 miljoen euro. Voor het gehele lopende jaar verwacht Tiscali een omzetstijging van meer dan 30 procent tot 1,2 miljard euro. Verder heeft de isp zichzelf ten doel gesteld 1,6 miljoen adsl-klanten te bedienen. Tot slot heeft de raad van bestuur de benoeming van Ruud Huisman als ceo van het bedrijf officieel goedgekeurd.