Bosschenaren die hun boodschappen in de Albert Heijn-vestiging doen, ontvangen alleen een tekstbericht als ze de Bluetooth-functie van hun telefoon aan hebben staan tijdens het winkelen. Bovendien wordt de reclameboodschap voorafgegaan door een bericht waarin de gsm-bezitter gevraagd wordt of hij de berichten wil ontvangen.

De Bluetoothmarketing is een initiatief van Albert Heijn en Go-Tan, producent van Aziatische levensmiddelen. In de gratis tekstberichten die in de supermarkt worden verstuurd, worden klanten verwezen naar een gedeelte van de supermarkt waar Go-Tan producten te vinden zijn. De tekst van het bericht luidt: "Stel je wokgerecht samen in de Go-Tan wokshop in dit AH-filiaal."

De actie in de supermarkt in Den Bosch duurt twee weken en omvat naast de Bluetoothreclame ook ingredi├źnten als oosterse danseressen, vechtsportdemonstraties en kooksessies. De campagne is ontwikkeld door communicatiebureau One Shoe, is samenwerking met Unplug-It.