@Home doet elke maand 20.000 nieuwsbrieven de deur uit met informatie over het bedrijf. Toen een van de geabonneerden echter besloot een antwoord te sturen, kwam dat niet alleen bij @Home terecht, maar ook bij alle andere ontvangers van de nieuwsbrief. Daarmee ontstond in één klap een discussieforum annex chatroom waar velen dan ook gretig gebruik van maakten. Zo was er iemand die reclame maakte voor kabelconcurrent Chello. Maar ook de meest onzinnige berichten werden rond gestuurd. Op deze manier werden abonnees van de nieuwsbrief met tientallen ongewenste e-mailberichten opgezadeld. Volgens woordvoerder Lucas Stassen is het lek in de nacht van woensdag op donderdag ontdekt en is @Home druk bezig met het dichten ervan. Het is niet de eerste keer dat er iets misgaat bij de verzending van een nieuwsbrief van @Home. Vorige maand kwamen door slordigheid van de ISP de adressen van ruim 12.000 klanten op straat te liggen. Contra-enquête Onlangs maakte @Home de uitkomst bekend van een tevredenheidsonderzoek onder haar klanten. Een van de resultaten is dat 91 procent van de gebruikers zeer tevreden is over de kabelprovider. [email protected], de gebruikersgroep van de ISP, vindt het jammer dat niet duidelijk is geworden waar de overige 9 procent dan ontevreden over is. De groep begint dan ook met een eigen enquête.Eerdere relevante berichten: Kabel-ISP @Home ontsnapt aan digitale doodstraf (20 januari 2000) Usenet Death Penalty voor @Home uitgesteld (14 januari 2000) Digitale doodstraf voor @Home in nieuwsgroepen (13 januari 2000) @Home slordig met adresgegevens abonnees (10 januari 2000)