Het nettoverlies in het tweede kwartaal bedroeg 734 miljoen dollar, oftewel 17 dollarcent per aandeel. Een jaar eerder bedroeg het nettoverlies van AOL Time Warner over dezelfde periode nog 924 miljoen dollar, oftewel 22 dollarcent per aandeel. De winst voor belastingen, rente, afschrijvingen en buitengewone lasten, de zogeheten EBITDA, groeide met 20 procent naar 2,5 miljard dollar, vergeleken met 2,1 miljard dollar in het tweede kwartaal van vorig jaar. Dat betekent een winst van 32 dollarcent per aandeel. Analisten hadden gerekend op 28 dollarcent per aandeel. Het aantal abonnementen steeg tot boven de 135 miljoen in het tweede kwartaal, 17,9 miljoen meer dan in het tweede kwartaal van vorig jaar. America Online zag het aantal abonnees met 1,3 miljoen stijgen tot 30,1 miljoen. De inkomsten uit abonnementen stegen met 10 procent naar 4,1 miljard dollar. Ook de inkomsten uit advertentie en (web)handel stegen, met 1 procent. De omzet bedroeg 9,2 miljard dollar, een stijging van 3 procent.