Zaterdag was er op het normale helpdesknummer van @Home een bandje te horen met een verwijzing naar een nieuw 0900-nummer. Een duidelijke aanwijzing dat de kabelinternetaanbieder van plan is om een betaalde helpdesk te lanceren, oordeelde de gebruikersvereniging [email protected] Volgens @Home is de gebruikersvereniging echter voorbarig. "Vooralsnog komt er geen betaalde helpdesk. We onderzoeken wel de mogelijkheden, maar de plannen zijn nog niet concreet", zo verklaarde @Home-woordvoerder Marieke van Kruiningen woensdag. Het bandje dat zaterdag volgens [email protected] op het telefoonnummer van @Home te horen was, stelde de woordvoerster van @Home voor raadsels. "Volgens ons is dat onmogelijk. We zijn nu bezig uit te zoeken hoe dit bericht bij [email protected] terecht is gekomen." Om aan te tonen dat @Home-abonnees die zaterdag met de helpdesk belden, wel degelijk een bandje met een verwijzing naar een 0900-nummer te horen kregen, heeft [email protected] het bandje nu in mp3-vorm op zijn site gezet. "Knappe woordvoerster die daar nog een mooi ontkennend verhaal omheen verzint", aldus Dennis Piet van [email protected]