De website Jehad.net meldde woensdag abusievelijk in het Arabisch dat de meeste gezochte man ter wereld -Bin Laden- zou zijn omgekomen bij de beschietingen van de grotten in de gebergte van Tora Bora. Dit zou al in december 2001 zijn gebeurd, maar het werd pas gemeld op de dag dat het precies een jaar was dat twee vliegtuigen zich in de WTC-torens in New York boorden. De auteur, ene Abou Ja'far al-Kuwaiti, beweerde dat hij zelf ooggetuige was geweest van de aanslag op Bin Laden, zo schrijft persbureau Reuters. De maker van de website moest zijn artikel rectificeren nadat een Arabisch tv-station het bericht had overgenomen en de fout ontdekte. Woensdag moest Abou Ja'far al-Kuwaiti toegeven dat niet Osama bin Laden bij de beschietingen is gedood, maar Osama al-Adani. "Maar ook al was Osama bin Laden bij de bombardementen omgekomen", zo voegt hij eraan toe, "dan nog was de heilige strijd niet afgelopen."