Dat heeft Fashionmall.com, dat in juni de URL, merknaam en content van het failliete bedrijf overnam, deze week tijdens een beurs voor etailers bekendgemaakt. Ben Narasin, de directeur van Fashionmall, wilde niet al te veel details kwijt tijdens de bijeenkomst. Hij gaf alleen aan dat Boo.com een inventaris voortaan achterwege laat. In Boos vorige leven had het bedrijf nogal eens problemen de bestelling op tijd, of uberhaupt, af te leveren. Voortaan zal de site dan ook zelf geen kleding gaan verkopen maar doorlinken naar sites van kledingfabrikanten. Daar kunnen online shoppers dan hun producten bestellen. Die manier van werken is ongeveer gelijk aan die van moederbedrijf Fashionmall.com. Boo.com was een van de meest in het oog springende e-commerce startups van het vorig jaar. Het bedrijf voerde een grootscheepse marketingcampagne om de site onder de aandacht van het publiek te brengen. Toen Boo.com in mei haar virtuele deuren weer sloot, na er in minder dan een half jaar 135 miljoen dollar doorheen gejaagd te hebben, kreeg het die publiciteit dubbel en dwars terug. De media puilden uit met verhalen over het faillissement van de hippe webwinkel, die symbool kwam te staan voor de golf van faillissementen waar de e-commerce hype van vorig jaar in resulteerde. Maar Narasin verwacht met een schone lei te kunnen beginnen. Volgens de Fashionmall-directeur staat de naam van Boo synoniem aan mode op internet. Boo mocht volgens Narasin de elite van Europa tot haar klanten rekenen, mensen die bereid waren veel geld te besteden. "Wij gaan die mensen leveren wat ze in Boo zochten", zo deelde hij zijn toehoorders tijdens de conferentie mee.