Het zijn er uiteindelijk ongeveer 22.000 geworden en horecaondernemer, bedenker en gemeenteraadslid Jean-Pierre van der Meijs is tevreden met het resultaat. Van het eigen sms-bestand van tienduizend bezoekers van zijn discotheken kreeg hij naar eigen zeggen alleen maar positieve reacties over de actie. Van de andere jongeren, uit de voor deze gelegenheid gekochte bestanden, heeft hij geen klachten ontvangen. "Sms-en is ook zo gangbaar geworden onder jongeren en als ze het niet willen dan is het met twee klikken weg", zo herhaalt hij nog eens. Van der Meijs is blij met de publiciteit die de stunt heeft opgeleverd, al publiceerde de pers zowel positieve als negatieve verhalen. Van de landelijke afdeling van het CDA heeft hij geen reactie ontvangen over de actie. In hoeverre de actie nu heeft geholpen om de jongeren naar het CDA te trekken is niet duidelijk. De opkomst in Tilburg was 4 procent hoger dan in 1998. Het CDA blijft met negen zetels de grootste partij. Van der Meijs wil in 2006 weer berichten gaan verzenden. "Tenzij er tegen die tijd wetgeving tegen is gekomen", voegt hij toe.