Op de voorpagina van Chello staat nog steeds: "Nooit meer wachten. Nooit meer inbellen. Met chello kunt u dag en nacht on-line zijn, 7 dagen per week!" De Reclame Code Commissie werd door een Chello-abonnee gevraagd hierover een oordeel te vellen. Op 19 september deed de commissie uitspraak: "De Commissie acht de zinsnede 'Nooit meer wachten' in strijd met artikel 7 van de Nederlandse Reclame Code," zo luidt het oordeel van de Reclame Code Commissie. WebWereld werd op het oordeel gewezen naar aanleiding van het nieuwsbericht van gisteren waarin een nieuwe klacht bij de RCC wordt aangekondigd. Uit het oordeel van de RCC: "Aangezien de snelheid waarmee men gebruik kan maken van internet afhankelijk is van bijvoorbeeld het aantal gebruikers op dat moment, acht de commissie de zinsnede 'Nooit meer wachten' te absoluut en daardoor misleidend." Dat is in strijd met artikel 7 uit de Nederlandse Reclame Code. Met de andere delen van de reclameslogan van Chello heeft de commissie geen moeite. Dit deel van de slogan duidt er volgens de RCC op dat het technisch gezien in principe mogelijk is om dag en nacht online te zijn. Volgens de commissie moeten de slogan niet als 'letterlijk worden opgevat'. "Het is algemeen bekend dat er zich in de infrastructuur waarvan de adverteerder gebruik maakt storingen kunnen voordoen", aldus de commissie in haar oordeel. In een reactie zegt een woordvoerster van Chello Nederland dat het bedrijf de uitspraak zoals gedaan door de RCC respecteert. "Op dit moment worden alle communicatie-uitingen aangepast, waaronder de portal", aldus de woordvoerster. "Het gaat om alle uitingen, wat nogal een omvangrijke operatie is. Dat kost tijd."