Hiermee heeft Denda naar eigen zeggen een Europese primeur. Op de site Belles.nl zijn de abonneegegevens van KPN vast, KPN mobiel, Libertel, UPC, Talkline en Ben te vinden. Het bedrijf is nog in onderhandeling met de overige providers, zoals Debitel, Telfort en Dutchtone. De besprekingen zijn volgens Denda in een 'afrondende fase'. "We verwachten dat nog voor de kerstdagen de aansluitgegevens van alle Nederlandse abonnees die bij hun provider hebben aangegeven voor gidsvermelding in aanmerking te willen komen, in onze database zijn opgenomen", zo zegt Denda-directeur Niels Menko in een persverklaring. Naast de door de telecomproviders verstrekte data kan elke gebruiker zelf via de website gegevens toevoegen, zoals – behalve de telefoonnummers - mailadressen en website-adressen. In de nabije toekomst zijn de telefoonnummers tevens via WAP en SMS opvraagbaar. Begin 2001 komen de gegevens bovendien beschikbaar via een telefonische inlichtingendienst, waarvoor Denda een callcenter zal inrichten met naar verwachting meer dan honderd medewerkers. Denda wil binnen drie jaar een aandeel van 25 procent op de markt voor telefoonnummerinformatie veroveren. "Deze markt, die nu nog wordt gedomineerd door KPN, is omvangrijker dan menigeen denkt", aldus Menko. "Het aantal telefoonnummer-raadplegingen per jaar via alle media gezamenlijk beloopt in totaal zo'n 1 miljard. In die markt gaan wij een belangrijke rol spelen." Vorig jaar werd de KPN door de OPTA gedwongen haar abonneegegevens te leveren aan Denda.