Dat verwacht althans Hallmark, leverancier van wenskaarten. Het aantal betekent een verdubbeling ten opzichte van vorig jaar, zo meldt Tros Radio Online. 'Gewone' ansichtkaarten blijven onveranderd populair: PTT Post verwerkt er dit jaar 200 miljoen. Verenigde Staten Ook in Amerika sturen meer en meer mensen hun kerst- en nieuwjaarswensen via de elektronische snelweg. Maar ook foto's en recepten worden via familie-homepages uitgewisseld. Computerfabrikant Dell hield een onderzoek onder 1001 willekeurige computergebruikers. Daarvan antwoordde 61 procent een familie-website te hebben of er een te willen maken. Volgens Internetexperts wint het maken van familie-homepages voor speciale gebeurtenissen sterk aan populariteit. Dat komt omdat steeds meer huishoudens een internetaansluiting nemen en het maken van een webpagina makkelijker wordt. Het is niet meer nodig om ingewikkelde code of programmeertaal te kennen. Speciale software of online diensten die gratis ruimte en editors aanbieden, zorgen ervoor dat er in een handomdraai iets op het web staat.