Go.com was lange tijd de portal waarmee Disney probeerde concurrenten als Yahoo en Microsoft's MSN voor te blijven. De pagina werd eind 1998 gelanceerd, maar mislukte. Dit ondanks het bezit van bekende sites als ESPN, ABCNews en Infoseek. Volgens analisten lukte het Disney niet de internetbezoeker genoeg te bieden. "De oude Go.com was aardig, maar niet speciaal genoeg", aldus een analist van Garner tegenover het San Jose Mercury News. De aparte internetsites van Disney hebben lang geprobeerd elkaar zoveel mogelijk te promoten. Daar is verandering in gekomen. De vernieuwde versie is volgens de makers geschikter voor gebruikers. De lay-out is veranderd, en de pagina fungeert niet meer als 'paraplu' voor andere Disney-sites. Go.com is nu hoofdzakelijk gericht op zoeken. Ook de beschikbare ruimte voor reclame is vergroot. Volgens een woordvoerder bieden de banners en advertenties meer mogelijkheden voor commercie. Op termijn zullen ook de sites van ABC en ESPN een 'make-over' krijgen, en voorzien worden van een nieuw gezicht en meer reclameruimte.