De tijd begon te dringen voor DrKoop.com, een van de grootste en bekendste Amerikaanse gezondheidssites. Na de presentatie van de slechte kwartaalcijfers maakte de site bekend dat er bijna geen contanten meer waren en dat een faillissement nabij was. De redding in de vorm van de investeerders kwam net op tijd. Prime Ventures, JF Shea Ventures, Cramer-Rosenthal en RMC Capital zullen orde op zaken gaan stellen. De gezondheidssite krijgt een totaal nieuw management, afkomstig uit de gelederen van Prime Ventures. De nieuwe CEO is Richard Rosenblatt, voormalig hoogste baas van iMall. De 20 miljoen is genoeg om het tot maart volgend jaar uit te houden, zo hoopt DrKoop. De verwachting is dat de nieuwe top stevig zal snijden in het personeelsbestand, om zo de kosten terug te dringen. DrKoop behaalde over het tweede kwartaal een omzet van 2,5 miljoen dollar, vergeleken bij 1 miljoen over dezelfde periode een jaar eerder. Het kwartaalverlies nam in rap tempo toe: van 17,6 miljoen dollar in 1999 tot ruim 40 miljoen dit jaar.