Media Design - bekend van de contactsite Cu2 - richt zich met zijn nieuwe abonnement duidelijk op jongeren. En dan met name de jongere die veel geld uitgeeft aan de nieuwste ringtones voor zijn mobieltje en bovendien vaak achter de computer zit te chatten en te mailen. Het inbelabonnement wordt aan de man gebracht onder de naam Cu2gang. Het idee is om een deel van de kickback-vergoeding terug te geven aan de abonnee in de vorm van spaarpunten. Met deze credits kan de internetter na genoeg uren te hebben gesurft ringtones, picture messages en screensavers verkrijgen. De tarieven van de dienst (onder meer 3,25 cent per minuut in de piek en 1,77 cent 's avonds) zijn verder concurrerend. Ter vergelijking: het piektarief van bijvoorbeeld Wanadoo is 3,86 cent en het avondtarief 2,11 cent. Bij Tiscali is dat respectievelijk 3,86 cent en 1,83 cent. De techniek achter Cu2gang wordt verzorgd door Next Element, een ict-bedrijf waarin een aantal oud-werknemers van Cistron werken.