Het nettoverlies over de eerste helft van dit jaar kwam uit op 134,3 miljoen euro. Dat is iets meer dan de 129,3 miljoen euro die een jaar eerder nog rood in de boeken werd geschreven. In dezelfde periode is de omzet met een kwart toegenomen tot 538 miljoen euro. Met name adsl zorgt volgens de provider voor veel extra inkomsten. Hier steeg de omzet met maar liefst 141 procent tot 145,3 miljoen euro. Toch is het wat adsl betreft niet allemaal koek en ei bij de van oorsprong Italiaanse provider. Het aantal nieuwe adsl-klanten per week neemt namelijk sterk af, zo blijkt uit de donderdag gepubliceerde cijfers. Eerder dit jaar meldde Tiscali nog trots dat er iedere week 33.000 nieuwe adsl-klanten bijkwamen. Inmiddels zijn dat er gemiddeld niet meer dan 17.000. Hiermee heeft Tiscali 1,4 miljoen adsl-klanten in de landen waar het actief is. Dit moeten er eind dit jaar 1,7 miljoen zijn. Het totaal aantal klanten bedraagt momenteel 7,9 miljoen. Verder heeft de provider de komst van een nieuwe bestuursvoorzitter aangekondigd: Vittorio Serafino. Hij volgt oprichter Renato Soru op, die in juni afscheid nam. De dagelijkse leiding is sinds maart in handen van de Nederlander Ruud Huisman.