Boo.com presenteerde zichzelf vorig jaar als een van de eerste internationale webwinkels. De verkoper van dure merkkleding en sportartikelen heeft grote investeerders als de Fransman Bernard Arnault en de Amerikaanse investeringsbanken J.P. Morgan en Godman Sachs achter zich. Hun geduld raakt echter op. Vorig jaar trok de winkel voor 70 miljoen pond aan fondsen aan. Dit blijkt niet genoeg te zijn, de helft van dit bedrag werd in een paar maanden uitgegeven, voornamelijk aan dure reclamecampagnes. De aandeelhouders hebben nu geconcludeerd dat er weinig uitzicht is op nieuwe investeringen. Dit meldt The Wall Street Journal. Beloftes dat de winkel ooit winst zal maken, zijn tegenwoordig niet meer voldoende. Een publieke beursgang behoort gezien het huidige beursklimaat ook niet tot de mogelijkheden. Aangezien grote investeerders ook niet in de rij staan, is de enige optie: verkoop. Boo.com heeft ondanks al zijn grote beloftes vanaf het begin moeilijkheden ondervonden. De fel bekritiseerde site werd met grote vertraging gelanceerd, boven vielen de verkopen tegen. Adidas en Nike weigerden tot overmaat van ramp ook nog eens mee te doen. Amerikaanse internetbedrijven zouden volgens The Wall Street Journal belangstelling hebben om de bijna failliete inboedel over te nemen.