Onder de naam Keekaboo Direct Internet Marketing richt de Nederlandse kaartensite zich op zakelijke toepassingen. Met deze dienst kunnen bedrijven in een keer een groot aantal fysieke kaarten versturen. De gebruiker selecteert op zijn eigen computer een afbeelding, selecteert het eigen bestand met de adresgegevens en typt vervolgens een tekst in. Daarna wordt de mailing via Keekaboo verzonden. Binnen twee dagen belandt de kaart op de mat bij de geadresseerden. De nieuwe dienst is voor mailings door heel Europa geschikt. Voor dit alles moet echter wel flink in de buidel worden getast. De prijs bedraagt namelijk 3,50 per kaartje. Dat is flink wat duurder dan de consumentendiensten die Keekaboo al langer bood. Daar is een kaartje gratis (als het een reclamekaart betreft) of maximaal twee gulden. Keekaboo is naar eigen zeggen het eerste bedrijf die het mogelijk maakt om massamailings met echte kaarten geheel via internet te versturen. Voor de techniek heeft Keekaboo samengewerkt met technologiepartner Accenture.

Eerdere relevante berichten:
Consumentenbond neemt eerste Web Trader-keurmerk af (13 november 2000)
Keekaboo.com speelt verstoppertje met haar klanten (27 oktober 2000)