In vergelijking met een jaar eerder daalde de omzet met 42 procent naar 14,7 miljoen euro. In vergelijking met het tweede kwartaal daalde de omzet met 20 procent. Volgens IconMedialab, dat in januari met het Nederlandse Lost Boys fuseerde, is het derde kwartaal 'traditioneel een zwak kwartaal voor omzet'. Het goede nieuws voor IconMedialab is dat het verlies voor afschrijvingen ook daalde, en wel naar 4,7 miljoen euro. In dezelfde periode vorig jaar bedroeg het verlies nog 16,0 miljoen euro. In het tweede kwartaal van dit jaar leed de it-dienstverlener een verlies van 8,9 miljoen euro. Het betere resultaat in het laatste kwartaal is volgens bestuursvoorzitter Robert Pickering te danken aan de reorganisatie die in het eerste en tweede kwartaal heeft plaatsgevonden. "We hebben ons teruggetrokken uit minder belangrijke markten en hebben op de kosten bespaard." IconMedialab is positief gestemd over de toekomst. Volgens het bedrijf zal het vierde kwartaal beter zijn dan de eerste drie van dit jaar. Bestaande klanten zorgen voor veel nieuwe opdrachten.