Lastminute.com sloot het vierde kwartaal van 2002 af met een EBITDA-verlies (voor afschrijvingen, rentelasten en belastingen) van 2,4 miljoen euro. In dezelfde periode van 2001 bedroeg dat verlies nog 7,7 miljoen euro. Lastminute.com verkoopt naast lastminute reizen ook steeds meer andere producten zoals hotelovernachtingen, bioscoopkaartjes en cadeautjes. Nu al komt 40 procent van de omzet van niet-reisgerelateerde bestellingen. In het vierde kwartaal werden 10 procent meer bestellingen gedaan dan in het kwartaal daarvoor. Volgens Lastminute.com-woordvoerster Lane Fox is het goed dat veel omzet uit andere bronnen komt dan vliegreizen. "Met de dreiging van de oorlog in Irak voor de deur, zal de toeristische industrie wel een deuk oplopen." Lastminute.com is tevreden met de kwartaalresultaten. Het bedrijf hoopt vanaf februari te kunnen profiteren van de overname van Travelprice.com, die in die maand zal zijn afgerond.