George Clayman van Video Secrets denkt dat 'live gaan' de toekomst is. "Als het aan ons ligt, dan is dit binnenkort een optie in hotelkamers."

Bij video-on-demand kunnen kijkers ter plekke kiezen wat zij willen zien. Seks-on-demand werkt in principe hetzelfde. Het is de bedoeling dat de hotelgast vanuit zijn hotelkamer stelletjes kan instrueren om te doen wat hij wil zien. De hotelgast kan dit vervolgens live op zijn televisie bekijken.

Op dit moment bestaan er al enkele websites met een dergelijke service. Zo zijn er sites waar kijkers smsjes kunnen sturen om zo standjes aan te vragen.

Volgens onderzoeksbureau Jupiterkagan wordt er in Amerika zo'n 1,6 milijard dollar besteed aan on-demand-diensten in hotels. De schatting van het bureau is dat seksvideo's zorgen voor een derde van dit bedrag.

Toch heeft Anne Taulan, redacteur van het Lodging magazine, die een artikel heeft geschreven over seksaanbod in hotels, haar twijfels over het feit of grote hotelketens dit daadwerkelijk gaan aanbieden. In een telefonisch interview met The New York Times zegt ze dat het concept waarschijnlijk moeilijk te verkopen is, omdat de porno die nu wordt aangeboden meer algemeen geaccepteerd is dan live-aanbod.