"Het klopt dat wij wederom een storing hebben", erkent Postbank-woordvoerder Harold Reusken. Volgens de zegsman zijn er problemen met netwerkverbindingen. "Klantgegevens worden op dit moment niet goed getoond in Mijnpostbank.nl. Daarom is besloten om Mijnpostbank.nl offline te halen", aldus Reusken. De storing is om 11:30 uur ontstaan.

"Specialisten zijn op zoek naar een snelle oplossing", zo belooft Reusken, maar hij kan nog niet zeggen wanneer de problemen verholpen zijn. "De Postbank vindt het bijzonder vervelend voor klanten dat ze wederom geen gebruik kunnen maken van onze dienstverlening", aldus de zegsman.

Reusken kan nog niet zeggen of de problemen samenhangen met de herhaaldelijke storingen van vorige week, omdat de 'problemen nu nog geanalyseerd worden'.

De storing blijkt om 12:45 uur verholpen te zijn. De storing werd volgens Harold Reusken inderdaad veroorzaakt door een netwerkprobleem. Of de problemen verband houden met de storingen van vorige week, is nog steeds niet duidelijk.