Woordvoerder Harold Reusken meldt dat de problemen op woensdagochtend om 9.40 ontstaan zijn. Rond twaalf uur waren deze weer opgelost.

Door de storing was de site Mijnpostbank.nl niet bereikbaar voor gebruikers. Heel sporadisch kwam het voor dat mensen toch konden inloggen.

Vrijdag werd de site ook al getroffen door een technische storing. Afgezien van het feit dat het beide technische storingen betrof, ging het vrijdag om een ander probleem. Toen was de site vanaf vrijdagmiddag vijf uur weer bereikbaar voor klanten.

Nadat de storing woensdag rond lunchtijd opgelost was, is de site slechts enkele uren in de lucht geweest, waarna deze opnieuw getroffen werd door een technische storing. Klanten die poogden in te loggen kregen wederom een melding van een technische storing.

Reusken geeft aan dat de storing later in de middag eigenlijk een nasleep was van de eerdere storing. "In eerste instantie was het voor veel klanten niet mogelijk om in te loggen, na een paar keer proberen is het voor de meesten daarna opgelost", aldus Reusken. Volgens de Postbank is voor slechts enkele klanten de site geheel onbereikbaar.

De Postbank is hard aan het werk om ook dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.