Ook over Homenet van ABN Amro zijn klachten, deze zijn echter niet bevestigd. Volgens de Postbank zijn maximaal 6.000 klanten de dupe van een fout in de Apple Macintosh versie van Girotel. Gebruikers kunnen betaalopdrachten niet antidateren vanwege een millenniumbug. Apple is op de hoogte van het probleem. Tegenover persbureau Associated Press verklaarde Ton van Gardern, directeur van Apple Nederland, dat het om 'een klein probleem' gaat. Klanten krijgen vanaf 15 januari nieuwe software toegestuurd. Enkele honderden klanten van de VSB Bank zijn ook het slachtoffer van de bug. Het gaat om mensen die een oude versie van het softwarepakket PC Banking gebruiken. Een woordvoerder van de VSB Bank wijst dan ook alle schuld van de hand. "Vanaf maart 1999 is VSB Bank al gestart met het vervangen van oudere versies, die niet millenniumbestendig waren." In een verklaring schrijft de bank dat in april de PC Banking-bezitters per brief is gevraagd of zij een nieuw pakket wilden ontvangen. "De meesten reageerden positief. Enkele honderden hebben helaas nooit gereageerd. Ook niet na een tweede bericht van onze kant in november. Wij zijn er van uitgegaan dat deze groep niet over een nieuwe versie wilde beschikken", aldus de bank, die aannam dat deze gebruikers niet meer online wilden bankieren. Die inschatting bleek onjuist. In de Telegraaf van woensdag wordt een woedende gebruikster geciteerd. VSB Bank biedt de gedupeerden nogmaals een nieuw softwarepakket aan.