Op de site Indymedia is een lijst verschenen met zeker elf plaatsen waar de site van Radikal nog steeds te zien is. In nieuwsgroepen is dezelfde lijst opgedoken. De Amsterdamse rechter bepaalde maandag dat XS4ALL de homepage van het Duitse blad Radikal onmiddellijk moest weghalen. Op de site stonden twee artikelen waarin wordt uitgelegd hoe de seinkasten en bovenleidingen van het Duitse spoorwegennet gesaboteerd kunnen worden. Voor Deutsche Bahn waren deze handleidingen aanleiding om naar de rechter te stappen. Volgens de Duitse Spoorwegen kunnen 'levensgevaarlijke situaties' ontstaan als actievoerders de tips van Radikal uitvoeren. De gewraakte artikelen stonden al zeker sinds 1998 online, maar Deutsche Bahn werd naar eigen zeggen pas vorige maand op de hoogte gesteld van de aanwezigheid van de stukken.