Een week geleden werd bekend dat Microsoft per 6 augustus stopt met het aanbieden van Listbot, een populaire dienst waarmee internetters gratis hun eigen nieuwsbrieven per e-mail kunnen versturen. De huidige gebruikers van Listbot kunnen overstappen op een andere, gratis dienst (maar dan niet van Microsoft) of kiezen voor een betaalde versie van Listbot, de 149 dollar per jaar kostende List Builder dienst. Dat dit niet altijd goed gaat, bewijst een verhaal in Internet Day. Het webzine maakt melding van de problemen die een beheerder van een Listbot-lijst ondervond toen hij besloot zijn gratis versie van Listbot om te zetten naar de betaalde versie. De Listbot-beheerder kwam tot de ontdekking dat zijn lijst (inclusief abonneegegevens) waren verwijderd, nadat hij zijn lijst met succes dacht te hebben overgezet naar List Builder. Abonnees van zijn Listbot-lijst kregen een e-mailbericht dat de betreffende lijst was opgeheven. Ook het archief met eerdere berichten was opeens spoorloos verdwenen. Van de helpdesk van Listbot ontving hij geen enkele hulp. Zijn vragen werden beantwoord met een automatische reply met daarin het verzoek de helpdesk opnieuw te mailen als hij het probleem zelf had opgelost.