In veel gevallen moeten klanten zeker een minuut wachten voordat er iets op het scherm verschijnt. In sommige gevallen krijgen zij helemaal niets te zien. In een bericht op de site erkent de Postbank de problemen. "Op sommige momenten is de site redelijk snel en op andere momenten zeer traag."

Liselore Stuut, woordvoerster van de Postbank, verwacht dat de problemen aan het eind van deze week verholpen zijn. "Het is heel vervelend dat de nieuwe site kinderziektes vertoont, maar we zijn hard aan de slag om de problemen op te lossen."

De woordvoerster wijst erop dat internetbankieren nog gewoon mogelijk is. "Als je eenmaal binnen bent, zijn er geen problemen." Het doel van het nieuwe ontwerp voor de Postbank-site is volgens Stuut dat de pagina's 'nog mooier, makkelijker en toegankelijker' worden.

Het is niet voor het eerst dat de Postbank te kampen heeft met internetproblemen. In januari van dit jaar was Mijn Postbank.nl ook al slecht bereikbaar. Destijds weet de Postbank de problemen aan de onverwacht grote toestroom van bezoekers.