Ook de EBITDA-winst (de winst voor rente, belastingen en afschrijvingen) nam toe tot 15,6 miljoen euro. Dat betekent een stijging van 18 procent in vergelijking met het vierde kwartaal van 2002, het eerste kwartaal dat Tiscali een EBITDA-winst boekte. De nettowinst vermeldt Tiscali niet. De belangrijkste motor achter de omzetgroei is het toenemende aantal adsl-klanten. Dit aantal verviervoudigde in vergelijking met het eerste kwartaal van 2002 tot 360.000 eind maart. Op dit moment sluit Tiscali wekelijks 11.000 nieuwe adsl-klanten aan. Eind april had de in Italië gevestigde internetaanbieder 400.000 adsl-klanten. Het totaal aantal actieve gebruikers steeg in het eerste kwartaal naar 7,6 miljoen, aldus Tiscali. Dat zijn er 300.000 meer dan eind 2002. Het dataverkeer steeg in een jaar tijd met 9 procent naar 11,3 miljard minuten. Voor het hele jaar verwacht Tiscali een omzetgroei van meer dan 20 procent. Aan het eind van 2003 denkt de internetaanbieder 700.000 mensen te hebben aangesloten op adsl.