"Vandaag om 12 uur heeft QuickOnline haar faillissement aangevraagd", zo weet een ingewijde van de provider. Dit is ook het verhaal dat de gebruikers van de dienst te horen kregen bij het bellen van de helpdesk. Velen probeerden er achter te komen waarom de internetprovider maandag uit de lucht was en inbellen onmogelijk was. De helpdesk is inmiddels geheel buiten werking gesteld. Sander Demarteau – marketing manager van QuickOnline – kan slechts bevestigen dat er inderdaad 'grote financiële problemen' zijn en dat er momenteel door de hele top over de kwestie wordt vergaderd. Directeur Rob Poulus – vanzelfsprekend maandagmiddag ook aanwezig op de crisistop - wil via zijn mobiel 'absoluut niets' kwijt over de gang van zaken.Eerdere relevante berichten: QuickOnline mistig met nieuwe tikloze abonnementen (12 oktober 2000) Gefrustreerde gebruikers beklagen zich over QuickOnline (03 oktober 2000) QuickOnline dumpt FlatStreamers wegens misbruik (29 september 2000)