AOL Time Warner had een omzet van 9,3 miljard dollar, 150 miljoen dollar meer dan wat analisten hadden verwacht. Na de terreuraanslagen van 11 september hadden de meeste analisten hun verwachtingen echter flink naar beneden bijgesteld. Het nettoverlies nam toe van 902 miljoen dollar over dezelfde periode vorig jaar tot 996 miljoen dollar nu. Het resultaat voor belastingen, rente en afschrijvingen (EBITDA) was iets beter dan vorig jaar. AOL Time Warner boekte een EBITDA-winst van 2,5 miljard dollar. In dezelfde periode vorig jaar was dat nog 2,1 miljard dollar. De inkomsten uit reclame namen af met 5 procent. "De markt voor advertenties ziet er slap uit", aldus de financiële directeur J. Michael Kelly tegenover CNet. Lichtpuntje vormden de inkomsten uit abonnementen. De omzet uit abonnementen steeg met 13 procent naar 4,2 miljard dollar. De toename is voornamelijk te danken aan het groeiende aantal abonnees bij internetaanbieder America Online, de digitale diensten van Time Warner en de breedbandaanbieder Road Runner.