Het is de meest voor de hand liggende naam voor een site waarop je een bedrijf eens goed aan de schandpaal wil nagelen: bedrijfsnaamsucks.com. Jammer alleen dat bedrijven steeds vaker naar de domeinarbiter van de Verenigde Naties, de World Intellectual Property Organization (WIPO), stappen om 'hun' domeinnaam dan weer op te eisen. Nog vervelender is dat de WIPO de bedrijven doorgaans in het gelijk stelt. Vorig jaar won 80 procent van de bedrijven die naar de WIPO stapten, hun zaak. De eigenaars van domeinen als Wal-martsucks.com, Freeservesucks.com en Natwestsucks.com moesten hun internetadressen allemaal aan de betreffende bedrijven overdragen. Volgens de WIPO omdat dergelijke namen een 'verwarrende gelijkenis' met de merknaam zouden vertonen. Een bedreiging voor de vrijheid van meningsuiting, meent Ed Harvilla. Volgens hem laat de WIPO haar oren te veel naar het bedrijfsleven hangen. Hij deelt daarom vanaf nu gratis 'sucks'-adressen uit, meldt MSNBC. "Het is essentieel dat onvrede gehoord kan worden op internet", aldus Harvilla. "We hebben het gevoel dat er een beweging is om mensen die tegen grote multinationals protesteren, de mond te snoeren." Via FreeSpeechCenter.org kan iedereen daarom nu een gratis 'third level' protest-domeinnaam aanvragen. Via die naam kunnen actievoerders bezoekers doorverwijzen ('redirect') naar de echte protestsite. Voorbeelden zijn: bizsucks.net en comsucks.net. Aangesloten sitebeheerders hoeven niet te vrezen voor boze bedrijven. Harvilla belooft dat hij elke klacht bij de rechter zal aanvechten. "Volgens ons is dit een activiteit die gewaarborgd is door de [Amerikaanse] Grondwet, en we hebben voldoende middelen om een zaak daarover bij de rechter aan te vechten."