Ook de klokken in het kantoor van AOL zijn bedekt, zodat werknemers niet meer kunnen zien hoe laat het is. Volgens AOL UK betreft het een experiment om te kijken of werknemers daardoor minder gestresst raken. Ook zouden werknemers meer werken als ze niet weten hoe laat het is. Het idee voor een 'tijdloos' kantoor ontstond tijdens de discussies over de flat-fee dienst die AOL UK aanbiedt. Volgens een woordvoerster van AOL UK was het bedrijf benieuwd of het ontbreken van de tijd-is-geld-gedachte ook van toepassing zou zijn op zijn werknemers. De werknemers zouden niet langer de druk van de doortikkende klok voelen. AOL UK heeft een psychotherapeut aangesteld om in de gaten te houden hoe het personeel reageert op de 'tijdloze' werkomgeving. De eerste resultaten lijken weinig hoopgevend. "Het is verschrikkelijk", aldus een anonieme medewerker tegenover AOL UK. "We leven in een op tijd gebaseerde maatschappij. Ik heb het gevoel dat ik in een zwart gat ben gevallen nu ik niet op de klok kan kijken." Veel werknemers vermoeden dat het 'experiment' in werkelijkheid een goedkope publiciteitsstunt voor de nieuwe flat-fee dienst is. AOL UK verwacht nog altijd van werknemers dat ze acht uur per dag werken.