De omzet over de eerste zes maanden van dit jaar kwam uit op 429,7 miljoen euro. Dit is een stijging van 17 procent ten opzichte van dezelfde periode een jaar eerder. Ook het ebitda-resultaat verbeterde: van 8,6 miljoen verlies vorig jaar naar 33 miljoen winst dit jaar. De provider is vooral tevreden over het aantal nieuwe adsl-klanten in de Europese landen waar het actief is. Eind juni telde Tiscali 470.000 adsl-klanten, een winst van 110.000 in drie maanden. Per week zouden er momenteel 8000 nieuwe klanten bijkomen. In Nederland startte de isp onlangs nog een grootscheepse campagne waarbij de onderkant van de adsl-markt wordt bestormd. Tiscali, Zonnet en Het Net strijden om de gunst van de internetter die zijn analoge modem aan de wilgen wil hangen. Het totaal aantal internetklanten van Tiscali bedroeg eind juni 7,6 miljoen, waarmee het na Wanadoo de grootste Europese isp is. Van de totale omzet werd 70 procent behaald uit internettoegang. De portal-activiteiten dragen nog maar 6 procent bij. De omzet hieruit daalde met maar liefst 12 procent. Voor het gehele jaar denkt Tiscali een omzetstijging van 20 procent te kunnen realiseren. Eind dit jaar zullen er 750.000 breedbandabonnees zijn, voorspelt Tiscali. De provider benadrukte tot slot nogmaals zijn doel om in 2005 ook nettowinst te kunnen draaien.