Veel van de ex-abonnees van de door Wish geleverde telecomdienst Click & Dial zijn onaangenaam verrast door de `eindafrekening' die namens Tiscali door het bedrijf CreditForce zijn verstuurd. Hierbij gaat het in de meeste gevallen om bedragen rond de honderd euro, in sommige gevallen zelfs van enkele honderden euro's De ontvangers klagen inmiddels steen en been over de rekening. Vaag, en niet meer te controleren, zo is de teneur. "Vrij belachelijk dit, en helemaal omdat ik al eens een eindafrekening gehad heb, van Wish, vlak nadat Click & Dial gestopt was (ben blij dat ik die nog bewaard heb). Bij die eindafrekening van anderhalf jaar terug had ik ook al zo'n gevoel van 'klopt dit wel?'", zo stelt iemand in het forum van Tweakers. Een ander weet te melden dat CreditForce toegeeft dat er inderdaad `helemaal niks' van de rekeningen klopt. Niet iedereen is echter negatief: "Ik heb nog eens even die specificatie bekeken, en de oude facturen erop nageslagen. En het blijkt toch te kloppen. Bij mij is er vanaf december 2001 t/m april 2002 geen geld afgeschreven. Dus ik denk toch dat ik moet gaan betalen (ook al is het zo laat)." Tiscali is niet bereikbaar voor commentaar. Tiscali kocht Wish in november 2001 van Newconomy.