VobisNET heeft haar 3000 klanten vrijdag een brief gestuurd waarin de migratie naar Wish-NokNok wordt bekendgemaakt. De huidige klanten moeten hun inbelgegevens vanaf 20 december wijzigen. Tot nu toe maakte VobisNET voor haar internetdiensten gebruik van Superweb. De capaciteit werd ingekocht van Versatel. Superweb is inmiddels failliet. Hans Gijsen van VobisNET is zeer tevreden met de gevonden oplossing: "We wilden onze klanten niet in de kou laten staan. We gaan met Wish-NokNok een duurzame relatie aan." Alle diensten van VobisNET komen via Wish-NokNok te lopen. Het is echter nog niet bekend of de merknaam VobisNET zal blijven bestaan. Alle klanten met een lopend account bij VobisNET kunnen in ieder geval tot 1 maart 2001 60 uur per maand kosteloos internetten met een maximum van twee uur per dag. Wat er na 1 maart gebeurt, is volgens Gijsen nog niet bekend. In de aan VobisNET gewijde fora wordt geklaagd over het nieuwe aanbod. Vooral klanten met een 75 uurs abonnement kunnen zich niet vinden in de wijziging. Met name de beperking van twee uur per dag stuit op veel onbegrip. Gijsen stelt dat dit slechts een kleine groep betreft: zo'n 100 à 150 klanten. De rest heeft een abonnement van 50 uur. Nieuwe klanten neemt VobisNET al een tijdje niet meer aan.