Het aantal klanten van Vodafone Nederland steeg in het laatste kwartaal van vorig jaar van 3,35 miljoen tot 3,4 miljoen. Dat is een stijging van 1,5 procent. Van alle gebruikers in Nederland is 57 procent een prepaidbeller. In totaal belt 55 procent van alle 130 miljoen klanten van de Vodafone Group met een prepaidkaart. De gemiddelde opbrengst per klant (arpu) was vorig jaar bij Vodafone Nederland 471 euro. Dit is relatief hoog. Ter vergelijking: In Engeland ligt de arpu op 440 euro, in Italië 359 euro en in Duitsland 311 euro. Alleen in Ierland levert een gemiddelde gebruiker meer op (582 euro). Aan het einde van het jaar had Vodafone wereldwijd 4,5 miljoen Live-gebruikers. Dat is 400.000 meer dan in het kwartaal daarvoor. In Duitsland zijn er nu 1,6 miljoen Live-gebruikers. Hoeveel Live-gebruikers er in Nederland zijn, is niet bekend. De mobiele internetdienst van Vodafone wordt nu in vijftien landen aangeboden. Opvallend is wel dat als Japan wordt meegerekend het aantal Live-gebruikers met 12,8 miljoen groeit. Het Japanse J-Sky werd vorig jaar omgedoopt tot Vodafone K.K.. Van de Vodafone K.K.-klanten heeft 80 procent toegang tot de Live-diensten. De omzet uit datadiensten van de Vodafone Group steeg in heel 2003 met 15,9 procent ten opzichte van het jaar daarvoor. Het grootste deel daarvan is afkomstig van sms- en mms-berichten.