Hoe groot het belang is dat Jaggle in Skoften neemt en hoeveel geld er met de deal is gemoeid, maakt Jaggle niet bekend. "Er zijn financiële verstrengelingen", stelt Sander Duivestein van Jaggle. "Hoe en wat, daar laat ik mij niet over uit. Wij zijn nog niet beursgenoteerd, dus deze bedrijfsgevoelige informatie laten we vooralsnog in het midden."

"Wij liepen al langer rond met ideeën omtrent een uitgeverij", aldus Duivestein. "We zijn momenteel druk bezig met het opzetten van Glizzy, een weblog dat zich zal gaan richten op de wereld van roddels en entertainment. Daarmee willen we de concurrentie aan gaan met offline media, zoals weekbladen als Privé, Story, Glossy et cetera. In deze hectiek diende Skoften zich aan als nieuw kanaal. Hun doelgroep sluit perfect aan op de onze."

Skoften is opgetogen over de overeenkomst met Jaggle. "Uiteraard zijn wij zeer verheugd met deze samenwerking", stelt Arif van Skoften. "We denken dat dit voor beide partijen een mooie gelegenheid is om een unieke samenwerking aan te gaan. Wij verwachten dat we door middel van deze samenwerking sterk zullen groeien en samen een prominente rol in de weblogwereld zullen gaan innemen."

Jaggle heeft naar eigen zeggen zo'n 75.000 unieke bezoekers per dag. Skoften trekt dagelijks ongeveer 15.000 à 20.000 bezoekers. "De doelgroep van Skoften bevindt zich in de leeftijd van 15 tot 25 jaar, die van ons zit tussen de 25 en 35 jaar", weet Duivestein.

Glizzy zal op 1 juni live gaan, zo beloven de makers van Jaggle. Ook voor daarna heeft Jaggle plannen. "Skoften en Glizzy zijn slechts het topje van de ijsberg. Maar alles op zijn tijd. De komende twee maanden concentreren we ons op Glizzy en Skoften."