De omzet over het vierde kwartaal kwam uit op 663,9 miljoen dollar. Dat is 132 procent hoger dan in dezelfde periode van 2002 (285,8 miljoen). Yahoo-directeur Terry Semel spreekt van 'het meest succesvolle kwartaal ooit'. De kwartaalwinst kwam uit op 75 miljoen dollar, oftewel 11 cent per aandeel. Dit was gelijk aan wat analisten hadden verwacht. In hetzelfde kwartaal in 2002 was de winst nog 46,2 miljoen dollar, of 8 cent per aandeel. De kwartaalcijfers zijn flink gestegen door de overname van Overture, bekend van de betaalde zoeklinks. Daardoor stegen de marketinginkomsten met 178 procent. Over het hele jaar boekte Yahoo een omzet die met 1,6 miljard dollar 71 procent hoger was dan in 2002. De winst over 2003 was 237,9 miljoen dollar oftewel 37 cent per aandeel. Het afgelopen jaar telde Yahoo 263 miljoen geregistreerde gebruikers. Dat is 5 procent meer dan een jaar eerder. Meer dan de helft van hen staat bekend als `actieve gebruiker', dat wil zeggen dat ze regelmatig van e-mail- en andere diensten gebruikmaken. Van de actieve gebruikers is bekend dat ze vier keer zoveel tijd op de pagina's van Yahoo doorbrengen en twee keer zo vaak Yahoo-diensten gebruiken als de niet-actieve gebruikers. Het aantal betalende gebruikers heeft de grootste groei ooit laten zien. De aantal betalende abonnees steeg met 122 procent tot vijf miljoen.