“De laatste tijd hebben onze klanten niet de service gekregen die ze verwachten en verdienen”, schrijft Lambert Walsh, vice-president technical services van Adobe in de open brief (pdf). “Voor ons is dat onaanvaardbaar en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak.”

'Kwaliteit verbeteren'

Hij vertelt ook wat Adobe op dit moment aan het doen is om de service beter te maken. Het bedrijf heeft een nieuwe global service provider die zal helpen om de kwaliteit van de klantservice te verbeteren. Verder is het 'Adobe Customer Care leadership team' continu bezig met het monitoren van de klantenervaring.

Walsh geeft niet aan op wat voor problemen hij precies doelt. Maar onlangs kreeg Adobe veel kritiek over zich heen vanwege lekken in de software die lang moesten wachten op een patch. Nu er eenmaal patches zijn, blijkt dat die te langzaam worden toegepast.

Bron: Techworld.nl.

Update: Adobe verheldert dat de excuses niet zijn voor de security- en patchproblemen met zijn veelgebruikte PDF- en Flash-software, maar voor gebrekkige klantenservice. Intro aangepast.